یک قاجار

این تابلو نقاشی، تجلی هنر و فرهنگ در عنصر پادشاه است؛ نمایش زیبایی و شکوفایی بر پیکره او. پادشاه به مثابه نمایشگاه فرهنگ ایران‌زمین دیده شده؛ که اگر دادگر باشد، فره‌ایزدی همراه او خواهد بود و سبب رونق امور خواهد شد.

به دست

محسن کاووسی

توضیحات

تابلو نقاشی یک قاجار عنوان اثر محسن کاووسی است به ابعاد 60*90 سانتی‌متر که با تکنیک رنگ روغن، اکریلیک، کلاژ روی بوم خلق شده است.

این تابلو نقاشی، تجلی هنر و فرهنگ در عنصر پادشاه است؛ نمایش زیبایی و شکوفایی بر پیکره او. پادشاه به مثابه نمایشگاه فرهنگ ایران‌زمین دیده شده؛ که اگر دادگر باشد، فره‌ایزدی همراه او خواهد بود و سبب رونق امور خواهد شد. او هنر را تعالی می‌بخشد و برکت را به سرزمین می‌آورد. این، خلاصه‌ای از باورهای کهن مردم در پهنه ایران‌زمین است که بر بوم تابلو نقاشی محسن کاووسی نشسته است. او این تجلیات را در قامت یک پادشاه قاجاری دیده است؛ و پیشینه‌ای از هنر، که با پادشاه همراه است. کلاژها، این را نشان می‌دهند.

تابلو نقاشی یک قاجار مناسب چه کسانی است؟

خرید این تابلو نقاشی را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که هنر را به مثابه اصالت می‌بینند. آن‌هایی که معتقدند هنر جادویی است که به مفاهیم عمق داده و آن‌ها را ریشه‌دار می‌کند.

صاحب فعلی این اثر آقای علیرضا اسدالله زاده هستند.

دیگر آثار محسن کاووسی

شماری دیگر از تابلو نقاشی‌ های محسن کاووسی را می‌توانید در گالری هیچا تماشا کنید. وکیل‌الرعای ایران و شاه دو اثر دیگر از این هنرمند است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “یک قاجار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : بام آرزوها
سایز : 103 * 103 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت : 785,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تناسخ
سایز : 80 * 120 سانتی متر
متریال : رنگ روغن
قیمت : 439,000,000ریال
مشاهده
عنوان : گلدان بی رنگ
سایز : 53 * 73 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده
عنوان : ایندیگو
سایز : 100 * 100 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده