پرواز در نور تند

نمایش منظره با تکیه بر نور و بازتاب آن، نیز با تکنیک ضربه‌های کوتاه قلم بر روی بوم و جداسازی رنگ‌ها از یکدیگر؛ سبکی از نقاشی که در سال‌های پایانی قرن نوزدهم میلادی ظهور پیدا کرد.

718,000,000ریال

1 در انبار

به دست

مهدی محدث

توضیحات

تابلوی نقاشی مهدی محدث به ابعاد 150*229.5 سانتی‌متر که با متریال رنگ روغن روی بوم خلق شده است؛ اثری نمایش‌دهنده پرواز دسته پرندگان در فضای امپرسیونیستی مزرعه؛ پرواز جمعی در نور تند؛ یادآور «مزرعه گندم با کلاغ‌ها» اثر ونسان ون‌گوگ؛ شاهکاری در سبک امپرسیونیسم.

امپرسیونیسم سبکی از نقاشی است که بر احساس و ادراک لحظه‌ای هنرمند از یک صحنه تأکید دارد. نمایش منظره با تکیه بر نور و بازتاب آن، نیز با تکنیک ضربه‌های کوتاه قلم بر روی بوم و جداسازی رنگ‌ها از یکدیگر؛ سبکی از نقاشی که در سال‌های پایانی قرن نوزدهم میلادی ظهور پیدا کرد.

هنر امپرسیونیسم، هنر لحظات گذراست؛ تلاشی برای نمایش حالت گذار. گذر از حالتی و رسیدن به حالتی دیگر.

هنرمند امپرسیونیست حس آشنایی‌ را از منظره می‌گیرد و حالتی غیر آشنا به آن می‌دهد حالتی که با رنگ(نور) خلق شده است؛ تلاشی برای دیگرگونه دیدن جهان.  

تابلو نقاشی پرواز در نور تند مناسب چه کسانی است؟

خرید این اثر را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که می‌خواهند از چارچوب‌های تحمیلی زندگی رهایی بیابند؛ آن‌هایی که می‌کوشند تا جهان را و زندگی را دیگرگونه ببینند. هنرمندان‌ها، مدیران، مجموعه‌دارها و  شاعران، می‌توانند در زمره علاقمندان این اثر هنری باشند؛ هرچند این اثر را می‌توان خرید و به هر آن که زندگی را از پس نور تند عشق می‌بینند هم، تقدیم کرد.

دیگر آثار هنری مهدی محدث در گالری هیچا

از مهدی محدث چند تابلو نقاشی دیگر در گالری هیچا با نام های وجود فقدان،اندوه کوه، پرواز در پهنه اقیانوس و پرواز خاکستری وجود دارد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پرواز در نور تند”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : بام آرزوها
سایز : 103 * 103 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت : 785,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تناسخ
سایز : 80 * 120 سانتی متر
متریال : رنگ روغن
قیمت : 439,000,000ریال
مشاهده
عنوان : گلدان بی رنگ
سایز : 53 * 73 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده
عنوان : ایندیگو
سایز : 100 * 100 سانتی متر
متریال : اکریلیک
قیمت :
مشاهده