لعل کلمات

این تابلو نقاشی‌خط روایتی است از کلمات؛ رقص کلمات در دامان یک‌دیگر؛ کلماتی که در آغوش هم افتاده‌اند؛ و کلمه، میراث آدمی است؛ میراث رنج آدمی است

به دست

مسعود صفار

توضیحات

تابلو نقاشی لعل کلمات اثر نقاشی‌خط مسعود صفار است، به ابعاد 120*120 سانتی‌متر که با تکنیک جوهر ضد آب روی ورق طلا خلق شده است.

این تابلو نقاشی‌خط روایتی است از کلمات؛ رقص کلمات در دامان یک‌دیگر؛ کلماتی که در آغوش هم افتاده‌اند؛ و کلمه، میراث آدمی است؛ میراث رنج آدمی است. کلمه خون دل آدمی است؛ رنگ گرفته از ژرفای وجودش. چنان‌که لعل برای رنگ گرفتن در خون جگر غوطه می‌خورد.

نقاشی‌خط، ساحتی تازه از هنر است که در روزگار معاصر جان گرفته؛ مواجهه با خط به عنوان عنصری صرفا بصری؛ شکل‌هایی که از ترکیب‌بندی حروف و کلمات حاصل شده‌اند؛ مجموعه‌ای از فرم‌ها که نمایشی تازه از خط سنتی است.
درباره نقاشی‌خط بیشتر بخوانید.

تابلو نقاشی لعل کلمات مناسب چه کسانی است؟

خرید تابلو نقاشی لعل کلمات را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که در جست‌وجوی ساحت‌های نو، درمیان باورها و اندیشه‌های کهن هستند. تابلو نقاشی لعل کلمات همچنین می‌تواند هدیه‌ای باشد به آن‌ها که به نقاشی‌خط و خوشنویسی علاقمند هستند.

صاحب فعلی این اثر آقای محمدکاظمی هستند.

دیگر تابلو نقاشی‌های مسعود صفار

چهار تابلو نقاشی دیگر از مسعود صفار را می‌توانید در گالری هیچا ببینید. تابلو نقاشی محراب حروف، تابلو نقاشی مسیر طلایی، تابلو نقاشی سماع حروف و تابلو نقاشی اسماءالحسنی دیگر آثار این هنرمند در گالری هیچا هستند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لعل کلمات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : قرص
سایز : 95 * 140 سانتی متر
متریال : مرکب و ورق طلا
قیمت :
مشاهده
عنوان : تنیدگی
سایز : 95 * 140 سانتی متر
متریال : مرکب
قیمت :
مشاهده
عنوان : از مجموعه “می گرداند و می چرخد”
سایز : 78 * 118 سانتی متر
متریال : آکریلیک ، مرکب و ورق طلا
قیمت :
مشاهده
عنوان : کتیبه نور
سایز : 95 * 140 سانتی متر
متریال : مواد ترکیبی
قیمت :
مشاهده