در آستانه هنر

تجسم عینی در به عنوان آستانه‌ای که بر هنر و فرهنگ گشوده شده است. در، مدخلی بر فرهنگ و اندیشه ایرانی تجسم شده؛ ورودیه‌ای بر مصحف اندیشه؛ صفحه‌ای سترگ که می‌توان بر آن اوراد مقدس نگاست و پنجره‌ای رو به هواهای تازه حک کرد و طرحی از زیبایی نقوش هندسی را بر آن نگاشت

749,000,000ریال

1 در انبار

به دست

الهه محمدزاده

توضیحات

در آستانه هنر عنوان اثری حجمی است از «الهه محمدزاده» بر اساس طرحی از «جواد مرادی» که با متریال چوب و فلز در ابعاد 7*35*71 سانتی‌متر خلق شده است؛ تجسم عینی در به عنوان آستانه‌ای که بر هنر و فرهنگ گشوده شده است. در، مدخلی بر فرهنگ و اندیشه ایرانی تجسم شده؛ ورودیه‌ای بر مصحف اندیشه؛ صفحه‌ای سترگ که می‌توان بر آن اوراد مقدس نگاست و پنجره‌ای رو به هواهای تازه حک کرد و طرحی از زیبایی نقوش هندسی را بر آن نگاشت؛ در، این جا، بومی فرض شده که موتیف‌های هنر و فرهنگ ایران‌زمین را می‌توان بر آن، نقاشی کرد.

اثر حجمی در آستانه هنر مناسب چه کسانی است؟

خرید اثر حجمی در آستانه هنر  را به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که در جست‌وجوی ساحت‌های نو، درمیان باورها و اندیشه‌های کهن هستند؛ آن‌هایی که هنر را به مثابه ریشه‌دار بودن می‌دانند. این اثر همچنین مناسب دوستداران هنرهای حجمی هم می‌تواند باشد.

دیگر آثار حجمی الهه محمدزاده در گالری هیچا

از الهه محمدزاده یک اثر حجمی دیگر در گالری هیچا موجود است. طاقی‌ها و طاقچه‌ها دیگر اثر حجمی الهه محمدزاده در گالری هیچا است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “در آستانه هنر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : شهروند خوب
سایز : 25 * 25 سانتی متر
متریال : سنگ، فلز و شیشه
قیمت : 749,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تاج پادشاهان
سایز : 43 * 64 سانتی متر
متریال : چوب و سنگ و فلز
قیمت : 799,000,000ریال
مشاهده
عنوان : رفته با جاده
سایز : 70 * 99.5 سانتی متر
متریال : چوب و فلز
قیمت :
مشاهده