بورژوای لعنتی من

تجسمی متفاوت به یک مفهوم؛ خریدار ثروتمندی که علاوه بر اثر خریداری‌شده‌اش، اثری را به عنوان هدیه از هنرمند می‌خواهد و با خود می‌برد، ایده ساخت این اثر را در ذهن هنرمند جرقه ‌زده.

899,000,000ریال

1 در انبار

به دست

محمدمهدی ذوالفقاری

توضیحات

بورژوای لعنتی من، عنوان اثری حجمی است از محمدمهدی ذوالفقاری به ابعاد  18*22*43.5 سانتی‌متر که با متریال سنگ و الیاف و فلز خلق شده است.

تجسمی متفاوت به یک مفهوم؛ خریدار ثروتمندی که علاوه بر اثر خریداری‌شده‌اش، اثری را به عنوان هدیه از هنرمند می‌خواهد و با خود می‌برد، ایده ساخت این اثر را در ذهن هنرمند جرقه ‌زده. اثر دارای ترکیب بندی نسبتاً ایستاده با جزئیاتی در اجرا است. شیارهای روی سنگ به گونه‌ای است که یقه کت را تشکیل می‌دهد تا بر مردانه بودن موضوع تاکید شود. علاوه بر این، امواج روی صورت به عنوان ریش، چهره مرد را کامل می‌کنند. خطوط مواج دیگر نشانه‌ای از بدخلقی‌های یک مرد ثروتمند است. چشم‌ها آمیزه‌ای از حیرت و خودشیفتگی را نشان می‌دهند. چهره این مرد به طرز خلاقانه‌ای تغییر شکل داده بود و آثار کوبیسم را یادآوری می‌کند.

نحوه قرار گرفتن طناب روی کت می‌تواند یادآور ساعت و جیب زنجیری باشد که از آن یک عینک آویزان شده است(که نماد طبقه بورژوا است) در پایین سمت چپ، کلبه‌ای با در چوبی بسته به عنوان نماد انحصار خریدار بورژوا نشان داده شده است.

اثر حجمی بورژوای لعنتی من مناسب چه کسانی است؟

خرید اثر حجمی بورژوای لعنتی من را به منتقد جامعه سرمایه‌داری توصیه می‌کنیم. این اثر همچنین می‌تواند مورد توجه علاقمندان به آثار حجمی قرار بگیرد.

دگر آثار حجمی محمدمهدی ذوالفقاری در گالری هیچا

چهار اثر حجمی دیگر از محمدمهدی ذوالفقاری در گالری هیچا وجود دارد. اثر حجمی آخرین منجی طبیعت، اثر حجمی رفته با جاده، اثر حجمی دو قورت و نیم و اثر حجمی توفان دانایی دیگر آثار حجمی محمدمهدی ذوالفقاری در گالری هیچا هستند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بورژوای لعنتی من”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : شهروند خوب
سایز : 25 * 25 سانتی متر
متریال : سنگ، فلز و شیشه
قیمت : 749,000,000ریال
مشاهده
عنوان : در آستانه هنر
سایز : 35 * 71 سانتی متر
متریال : چوب و فلز
قیمت : 749,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تاج پادشاهان
سایز : 43 * 64 سانتی متر
متریال : چوب و سنگ و فلز
قیمت : 799,000,000ریال
مشاهده
عنوان : رفته با جاده
سایز : 70 * 99.5 سانتی متر
متریال : چوب و فلز
قیمت :
مشاهده