طاقی‌ها و طاقچه‌ها

تجلی موتیف‌های معماری اصیل ایرانی این بار بر بوم چوب؛ طاقی‌ها و طاقچه‌ها و پله‌هایی را راه به سوی بالا می‌برند؛ و طرحی از زیبایی نقوش هندسی را بر آن نگاشت

749,000,000ریال

1 در انبار

به دست

الهه محمدزاده

توضیحات

طاقی‌ها و طاقچه‌ها عنوان اثری حجمی است از الهه محمدزاده بر اساس طرحی از جواد مرادی که با متریال چوب و فلز در ابعاد 33.5*69.5 سانتی‌متر خلق شده است؛ تجسم عینی در به عنوان آستانه‌ای که بر هنر و فرهنگ گشوده شده است. در، مدخلی بر فرهنگ و اندیشه ایرانی تجسم شده؛ ورودیه‌ای بر جهان ذهنی ما مردم؛ با کوبه و پاشنه و گل‌میخ؛ و قفلی زنگ‌خورده که بر زنجیر در نشسته است؛ نماد ایستایی و گسستی که بر هنر ریشه‌دار ایران‌زمین سایه انداخته است. 

تجلی موتیف‌های معماری اصیل ایرانی این بار بر بوم چوب؛ طاقی‌ها و طاقچه‌ها و پله‌هایی را راه به سوی بالا می‌برند؛ و طرحی از زیبایی نقوش هندسی را بر آن نگاشت؛ در، این جا، بومی فرض شده که موتیف‌های هنر و فرهنگ ایران‌زمین را می‌توان بر آن، نقاشی کرد.

اثر حجمی طاقی‌ها و طاقچه‌ها مناسب چه کسانی است؟

خرید این اثر هنری به آن‌هایی توصیه می‌کنیم که در جست‌وجوی ساحت‌های نو، در میان باورها و اندیشه‌های کهن هستند؛ آن‌هایی که هنر را به مثابه ریشه‌دار بودن می‌دانند. این اثر همچنین مناسب دوستداران هنرهای حجمی هم می‌تواند باشد.

دیگر آثار حجمی الهه محمدزاده در گالری هیچا

از الهه محمدزاده یک اثر حجمی دیگر در گالری هیچا موجود است. اثر حجمی در آستانه هنر، دیگر اثر حجمی الهه محمدزاده در گالری هیچا است.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “طاقی‌ها و طاقچه‌ها”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

در این سبک
عنوان : شهروند خوب
سایز : 25 * 25 سانتی متر
متریال : سنگ، فلز و شیشه
قیمت : 749,000,000ریال
مشاهده
عنوان : در آستانه هنر
سایز : 35 * 71 سانتی متر
متریال : چوب و فلز
قیمت : 749,000,000ریال
مشاهده
عنوان : تاج پادشاهان
سایز : 43 * 64 سانتی متر
متریال : چوب و سنگ و فلز
قیمت : 799,000,000ریال
مشاهده
عنوان : رفته با جاده
سایز : 70 * 99.5 سانتی متر
متریال : چوب و فلز
قیمت :
مشاهده